Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Educational Studies

مجله مطالعات آموزشی نما



Volume 20, Number 0 (2023-1)


Adding quality to teacher training by benefiting from strategies and prescriptive principles of effective teaching
کیفیت بخشی به آموزش معلمان با سودبردن از راهبردها و اصول تجویزی تدریس اثربخش
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A study of students' involvement coefficient with the third Elementary social studies textbook based on the method of William Romey
بررسی ضریب درگیری دانش‌آموزان با کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی بر پایه روش ویلیام رومی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining professional competence in school health care providers based on KSAB model
تبیین شایستگی حرفه ای در مراقبان سلامت مدارس بر اساس مدل KSAB
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Impact of Social Support on Happiness Progress in Army Retirees of the Islamic Republic of Iran
بررسی تأثیر حمایت اجتماعی بر پیشرفت شادکامی در بازنشستگان نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship between emotional intelligence, spiritual intelligence with depression in Nursing students
رابطه بین هوش هیجانی، هوش معنوی با افسردگی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying the needs of the healthcare system and society to design responsive education for health information technology
شناسایی نیازهای نظام سلامت و جامعه جهت طراحی آموزش پاسخگو در رشته فن آوری اطلاعات سلامت
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles