Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Educational Studies

مجله مطالعات آموزشی نما



Volume 19, Number 0 (2022-4)


Fostering Creative Thinking through Philosophy-based Dialogue Skills for Children
پرورش تفکر خلاق را از راه مهارتهای گفتگو بر بنیاد فلسفه برای کودکان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A brief overview of flipped inverted teaching method
مروری بر روش تدریس وارونه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Impact of Professional Internship on Teacher Professional Development
تاثیر کارورزی حرفه ای در توسعه حرفه ای معلمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

User Interface Design in Mobile Educational Applications
طراحی واسط کاربری در اپلیکیشنهای آموزشی تلفن همراه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Impact of Talent Management on Organizational Entrepreneurship through Intellectual Capital Mediation (Case study of Arak University of Medical Sciences)
بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر کارآفرینی سازمانی با میانجیگری سرمایه فکری در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Effect of Resonant Leadership on School Effectiveness through Job Motivation and Knowledge Sharing inSavojbolagh Elementary Schools: Presenting a Model
بررسی رابطه رهبری همنوا و اثربخشی مدرسه با میانجیگری انگیزش شغلی و اشتراک دانش در مدارس مقطع ابتدایی: ارائه یک مدل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Human Resources Development Indicators in Experts of Education Disturbance Centers in Tehran Province
شاخصهای توسعه منابع انسانی در کارشناسان مراکز اختلالات یادگیری آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles