Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Educational Studies
مجله مطالعات آموزشی نما
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 0 (2017-10)
The Role of Scientific Optimism in the Teachers’ Empowerment
نقش خوش بینی علمی درتوانمندسازی معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An overview of the effective educational supervision
مروری بر نظارت آموزشی اثربخش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Collaborative Learning in the e-Learning Environments
یادگیری مشارکتی در محیطهای یادگیری الکترونیکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of the Facing Challenges in Nursing Education, related to the Patients’ Needs
بررسی چالش های پیش رو در آموز شهای پرستاری متناسب با نیاز بیماران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of the Relationship between Servant Leadership and Organizational Commitment in the Employees of Department of Education in Kohgiluyeh and Boyer Ahmad
بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با تعهد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Validity of the Distance Education Model for the Learners with the Attention Deficit Hyperactivity Disorder
اعتباریابی مدل آموزش از دور ویژه یادگیرندگان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles