Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Educational Studies

مجله مطالعات آموزشی نما



Volume 14, Number 0 (2019-4)


Analysis of Good Teacher’s Features from Allameh Tabataba’i University Students’ Viewpoint
تحلیل ویژگیهای استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationships Among Mindfulness, Emotion Control and Educational Procrastination of High School Students in Tehran
رابطه بین ذهن آگاهی و تنظیم هیجان با تعللورزی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of Teaching Self-Regulation Learning Strategies on Achievement Motivation and Motivational Beliefs in Students
بررسی میزان اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت و باورهای انگیزشی دانشجویان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the Views and Experiences of Students and Examiners on the Spiritualization of Exams’ Space in University
تبیین دیدگاه و تجربیات دانشجویان و مراقبین امتحان از معنوی سازی فضای امتحانات در دانشگاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explaining the Status of Enterprise Innovation and Professional Development based on the Adoption of Information Technology
تبیین وضعیت نوآوری سازمانی و توسعه حرفه ای بهورزان ارومیه براساس پذیرش فناوری اطلاعات
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Compensation For Educational Shortcomings By Applying A Training Strategy
جبران کاستیهای آموزشی با به کارگیری راهبرد تکیه گاه سازی آموزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles