[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: جلد 3 - سال دوم، شماره اول، نیمسال اول تحصیلی- پاییز و زمستان ::
جلد 3 - سال دوم، شماره اول، نیمسال اول تحصیلی- پاییز و زمستان صفحات 25-18 برگشت به فهرست نسخه ها
مروری بر مفاهیم مدیریت دانش
حامد خانی*، مژگان محمدی مهر، ماجد هاشمی
چکیده:   (2098 مشاهده)

چکیده:

مدیریت دانش به مثابه راهبرد کلیدی برای دستیابی به موفقیت و بقای سازمانی در محیط پُررقابت و غیرقابل پیش بینی عصر حاضر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اگر افراد قابلیت یادگیری استفاده خلاقانه از دانش را در سازما نها دارا باشند، به الگوی جدید تفکر دست می یابند که می توانند به تعریف مجدد امور و شیوه انجام آنها بپردازند، لذا مدیریت دانش باید چشم انداز و ابزارهای یادگیری را هم داشته باشد؛ در عین حال، نظام مدیریت دانشی که بخوبی طراحی و استقرار یافته باشد می تواند فایده و سودآوری پایداری برای سازما نها و حتی افراد به ارمغان آورد. در این مطالعه به شیوه مرور کتابخان های و منابع، ضمن مروری بر تاریخچه مدیریت دانش به معرفی مفاهیم این حوزه پرداخته شده است.

متن کامل [PDF 299 kb]   (5045 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1395/8/22 | پذیرش: 1395/8/22 | انتشار: 1395/8/22
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


خانی حامد، محمدی مهر مژگان، هاشمی ماجد. مروری بر مفاهیم مدیریت دانش. دو فصلنامه مطالعات آموزشی نما آجا. 1393; 3 () :18-25

URL: http://nama.ajaums.ac.ir/article-1-98-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 3 - سال دوم، شماره اول، نیمسال اول تحصیلی- پاییز و زمستان برگشت به فهرست نسخه ها
مجله مطالعات آموزشی نما Journal of Educational Studies
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 4570