| آموزش و ارتقای بهره وری درمراکز پژوهشی علوم انسانی | 
								
								  | غلامرضا ویسی*،    صفر سفیدرو | 
								
								  |  | 
								
								  |  | 
                                
								  | چکیده:       (3495 مشاهده) | 
								
								  | چکید ه سابقه و اهداف: اگر چه بسیاری از مدیران خواهان ارتقای بهر ه وری در سازمان خود هستند، ولی اغلب این سازما نها در انتخاب فنون و تکنیک هایی که منجر به بهبود وضعیت این سازمان ها و ارتقای بهره وری م یشوند با این مشکل جدی مواجه اند که کدام یک از عوامل بر افزایش بهره وری در سازمان آنان تاثیر به سزایی دارد که با بهبود، اصلاح و تغییر؛ بر بهره وری سازمان خود بیفزایند و متناسب با نیازهای خود در ایفای ماموریت خطیر خود، اهداف سازمانی خود را به گونه ای مطلوب محقق نمایند. مواد و روشها: دراین پژوهش با هدف تعیین مهمترین علل ارتقاء بهره وری در سازمان های پژوهشی به دنبال پاسخ به این سوال هستیم که: علل و عوامل اصلی موثر بر ارتقای بهره وری مراکز پژوهشی علوم انسانی کدام اند؟ نوع تحقیق از شیوه پیمایشی وروش تجزیه و تحلیل در دو سطح تحلیل وتوصیف با استفاده از آزمو نهای آمار استنباطی انجام گرفته است. یافته ها: با توجه به اطلاعات بدست آمده و الویت بندی صورت گرفته آموزش در ارتقای بهر هوری اولین اولویت را به خود اختصاص داده است. | 
								
								  |  | 
								
								  |  | 
								
								  |  | 
								
								  | متن کامل  [PDF 404 kb] 
                                    
                                     
                                     
                                    
									  
                                       (2324 دریافت) | 
								
								  | نوع مطالعه:  كاربردي |
                                  موضوع مقاله: 
                                  عمومى دریافت: 1395/8/22 | پذیرش: 1395/8/22 | انتشار: 1395/8/22
 | 
                                
                                  
                                    |  | 
								
								  |  | 
								
								  |  | 
								
								  |  | 
								
								  | ارسال نظر درباره این مقاله | 
                                
                                |  | 
								
								  |  |