[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
test::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: جلد 3 - سال دوم، شماره اول، نیمسال اول تحصیلی- پاییز و زمستان ::
جلد 3 - سال دوم، شماره اول، نیمسال اول تحصیلی- پاییز و زمستان صفحات 35-32 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تاثیر خلاصه نمودن دروس توسط فراگیران به روش نقشه کشی مفهومی بر یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری
مرجان سید مظهری*، منیژه سید مظهری
چکیده:   (2467 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 154 kb]   (363 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1395/8/22 | پذیرش: 1395/8/22 | انتشار: 1395/8/22
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


سید مظهری مرجان، سید مظهری منیژه. بررسی تاثیر خلاصه نمودن دروس توسط فراگیران به روش نقشه کشی مفهومی بر یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری. دو فصلنامه مطالعات آموزشی نما آجا. 1393; 3 () :32-35

URL: http://nama.ajaums.ac.ir/article-1-101-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
جلد 3 - سال دوم، شماره اول، نیمسال اول تحصیلی- پاییز و زمستان برگشت به فهرست نسخه ها
مجله مطالعات آموزشی نما Journal of Educational Studies
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4645